Gepardas Česteris su labdaros kampanija „Cheetos PAW“ tiesia pagalbos leteną gyvūnams, gyvenantiems Lietuvos prieglaudose


03.12.2021
Nuo rugsėjo 13 d. iki spalio 12 d. „Pepsico“ organizavo labdarai skirtą vartotojų kampaniją „Cheetos PAW“. Pagrindinė projekto idėja: suteikti pagalbą benamiams gyvūnams „Cheetos“ būdu. Paramai buvo parinktos 6 gyvūnų prieglaudos iš visų Baltijos šalių: dvi Lietuvoje, dvi Latvijoje ir dvi Estijoje. Kiekviena iš šių prieglaudų gavo tokią piniginę auką, kuri buvo surinkta iš „Cheetos“ pardavimų kiekvienoje šalyje. Auka buvo skirta tam, kad prieglaudos galėtų įsigyti pačių reikalingiausių daiktų gyvūnams. Lietuvoje pardavimų rezultatai buvo geriausi, todėl šalies prieglaudoms buvo paaukota didžiausia suma iš visų trijų kampanijoje dalyvavusių šalių.

Lapkričio 5 d., penktadienį, Lietuvoje esančiai prieglaudai „Linksmosios pėdutės“ buvo įteikta pirmoji auka – 336 kg pasirinkto šunų maisto. Gruodžio 17 dieną, prieš pat Kalėdas, dar vienai gyvūnų prieglaudai „Naminukai“, buvo paaukota daugybė kokybiško maisto katėms ir šunims.

Labdaros kampaniją lydėjo šūkis „Česteris dovanoja gyvūnams šiltą guolį“, o jos pagrindinis siekis buvo padėti gyvūnams prieglaudose. Šiuo pavyzdžiu „Pepsico“ nori parodyti, kad kiekvieno mūsų pagalba yra svarbi ir net mažas indėlis (1 centas nuo kiekvienos parduotos „Cheetos“ traškučių pakuotės) gali turėti didelę įtaką. Per kampaniją buvo paaukota daugiau nei 6000 eurų.

Gerą darbą gali padaryti kiekvienas!