Lay's Music 2022


31.10.2022

2022_lays_music_homepage_banner_997x560_lit_2nd

  1. Vartotojų kampanija „Lay’s Music 2022“ yra Lietuvoje vykdoma kampanija, kurią organizuoja „Lay’s“ traškučių platintojas Lietuvoje – UAB „Lithuanian Snacks“ (toliau – „kampanijos organizatorius“), registro numeris 111562753, Panerių g. 37, LT-03209, Vilnius. Loteriją organizuoja UAB „Sorbum LT“, registracijos numeris 125767647, J. Jasinskio g. 16G, LT-03163 Vilnius.
  2. Kampanijos teritorija – visos Lietuvos Respublikos teritorijoje esančios parduotuvės, kuriose yra parduodami kampanijos produktai.
  3. Kampanijoje gali dalyvauti įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojai.
  4. Kampanija vykdoma nuo 2022 m. lapkričio 1 d. iki gruodžio 31 d. (imtinai).
  5. Kampanijoje dalyvauja visi „Lay’s“ ir „Lay’s Wavy“ produktai.
  6. Mažmeninėje prekyboje parduodamų ir kampanijoje dalyvaujančių produktų skaičius nėra ribotas. Atsižvelgiama į pagrįstą paklausą. Prieš arba po šiose sąlygose 4 punkte nurodytos datos parduotuvėse įsigyti „Lay’s“ produktai kampanijoje nedalyvauja.
  7. Vartotojas, norėdamas dalyvauti kampanijoje, turi įsigyti bent vieną „Lay’s“ produktą ir užregistruoti pirkimo čekį interneto svetainėje www.lays.lt.
    1. Registruojant pirkimo čekį interneto svetainėje www.lays.lt, reikia nurodyti kampanijoje dalyvaujančio asmens vardą, pavardę, pirkimo čekio numerį, telefono numerį ir el. paštą. Registracija svetainėje www.lays.lt yra nemokama. Jeigu dalyviui nepasisektų užregistruoti pirkimo čekio numerio, puslapyje pasirodys klaidos pranešimas.
    2. Registruodamas pirkimo čekyje esantį numerį pagal šių taisyklių 7.1 punktą, kampanijos dalyvis prisiima atsakomybę už teisingų asmens duomenų pateikimą ir padarytas klaidas.
    3. Kampanijos dalyvis privalo registruotą pirkimo čekį saugoti iki kampanijos pabaigos, kad galėtų įrodyti kampanijoje dalyvaujančio produkto pirkimo faktą.
    4. Vieną pirkimo čekio numerį per visą kampanijos laiką galima registruoti vieną kartą.
    5. Vienas dalyvis gali registruotis keletą kartų, jeigu kelis kartus perka kampanijoje dalyvaujančius produktus ir kiekvieną kartą registruoja naują čekio numerį.
      1. Jeigu tas pats dalyvis bando vieną pirkimo čekį registruoti keletą kartų ir tokiu būdu stengiasi padidinti savo laimėjimo galimybes, kampanijos organizatoriai gali panaikinti abi registracijas nepranešę dalyviui apie pakartotinį pirkimo čekio registravimą, kad loterija vyktų lygaus ir garbingo dalyvavimo principo pagrindu.
    6. Papildomus prizus laimėję čekiai nedalyvauja pagrindinio prizo lošime. Vienas čekis gali laimėti vieną kartą.
    7. Vienas žmogus gali dalyvauti kelis kartus su skirtingais čekiais.
  8. Prizinis fondas ir lošimų datos
    1. Prizinio fondo vertė yra 12 348 eurai.
    2. Pagrindinis prizas yra privatus žinomo atlikėjo OG Version koncertas (vertė: 9000 €). Kampanijos organizatoriai taip pat praloš papildomus prizus: 8 (aštuonias) „Sony XP500“ kolonėles (vienos kolonėlės vertė: 269 €) ir 40 (keturiasdešimt) „Fromage“ 140 g traškučių dėžių (dėžės vertė: 29,90 €).
    3. Lošimų datos:
      1. 2022-11-08 12:00 val. bus išloštos 5 dėžės „Lay’s Fromage“ traškučių ir 1 „Sony“ kolonėlė. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. lapkričio 1 d., 00:00:00 val. iki 2022 m. lapkričio 7 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      2. 2022-11-15 12:00 val. bus išloštos 5 dėžės „Lay’s Fromage“ traškučių ir 1 „Sony“ kolonėlė. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. lapkričio 8 d., 00:00:00 val. iki 2022 m. lapkričio 14 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      3. 2022-11-22 12:00 val. bus išloštos 5 dėžės „Lay’s Fromage“ traškučių ir 1 „Sony“ kolonėlė. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. lapkričio 15 d., 00:00:00 val. iki 2022 m. lapkričio 21 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      4. 2022-11-29 12:00 val. bus išloštos 5 dėžės „Lay’s Fromage“ traškučių ir 1 „Sony“ kolonėlė. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. lapkričio 22 d., 00:00:00 val. iki 2022 m. lapkričio 28 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      5. 2022-12-06 12:00 val. bus išloštos 5 dėžės „Lay’s Fromage“ traškučių ir 1 „Sony“ kolonėlė. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. lapkričio 29 d., 00:00:00 val. iki 2022 m. gruodžio 5 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      6. 2022-12-13 12:00 val. bus išloštos 5 dėžės „Lay’s Fromage“ traškučių ir 1 „Sony“ kolonėlė. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. gruodžio 6 d., 00:00:00 val. iki 2022 m. gruodžio 12 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      7. 2022-12-20 12:00 val. bus išloštos 5 dėžės „Lay’s Fromage“ traškučių ir 1 „Sony“ kolonėlė. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. gruodžio 13d., 00:00:00 val. iki 2022 m. gruodžio 19 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      8. 2023-01-02 12:00 val. bus išloštos 5 dėžės „Lay’s Fromage“ traškučių ir 1 „Sony“ kolonėlė. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. gruodžio 20 d., 00:00:00 val. iki 2022 m. gruodžio 31 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      9. 2023-01-02 bus išloštas pagrindinis prizas. Lošime dalyvauja visi nuo 2022 m. lapkričio 1 d., 00:00:00 val. iki 2022 m. gruodžio 31 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai (išskyrus čekius laimėjusius papildomus prizus). Pagrindinis prizas yra privatus atlikėjo OG Version koncertas.
  9. Pagrindinis prizas
    1. Pagrindinis kampanijos „Lay’s Music“ prizas – išskirtinis privatus OG Version (toliau – atlikėjas) koncertas.
    2. Laimėtas renginys turi įvykti per vienerius metus nuo laimėtojo paskelbimo (tikslus laikotarpis, per kurį turi įvykti koncertas, yra nuo 2023-02-01 iki 2023-12-31). Tarp koncerto datos pasirinkimo ir galutinės koncerto datos turėtų būti bent 1 (vieno) mėnesio tarpas.
    3. Koncerto data turi būti sutarta tarp atlikėjo ir laimėtojo. Abi pusės turi teisę siūlyti tinkamą koncerto datą 3 (tris) kartus ir turi teisę atmesti kitos pusės pasiūlymą 2 (du) kartus. Jeigu laimėtojas pasiūlo 3 (tris) galimas koncerto datas, atlikėjas turi sutikti su bent 1 (viena) iš jų.
    4. Visos laimėtojo pasiūlytos datos negali būti tame pačiame kalendoriniame mėnesyje.
    5. Į pagrindinį prizą įeina:
      • bent pusės valandos trukmės atlikėjo koncertas;
      • visa koncertui organizuoti reikalingą techninė ir kita įranga (šviesos, techninė įranga, instrumentai);
      • atlikėjo transportavimas į koncerto vietą ir išvežimas iš jos;
      • „Lay’s“ produktai.
    6. Visą kitą, kas nebuvo įvardyta ankstesniame punkte, yra laimėtojo atsakomybė. Į tai įeina:
      • renginio vieta;
      • koncerto dalyviai;
      • apsauga;
      • viešasis maitinimas;
      • visi kiti dalykai, kurie laimėtojui atrodo reikalingi.
    7. Koncerto vieta
      1. Koncertas turi vykti laimėtojo namų šalies teritorijoje. Kaip galimas koncerto vietas, laimėtojas gali siūlyti savo butą, namą, sodybą, sodą, savo miesto sceną ar panašią vietą. Visos galimos vietos turi būti iš anksto suderinamos su atlikėju. Renkantis koncerto vietą, turi būti atsižvelgiama į tam tikras aplinkybes.
        • Jei koncertas vyksta bute, name ar sodyboje, laimėtojas privalo iš anksto informuoti kaimynus ir gauti jų sutikimą ir turi patikrinti: elektros sistemą ir jos patvarumą; buto dydį; avarinius išėjimus evakuacijos atveju.
        • Jei koncertas vyksta viešoje scenoje / kultūros namuose, laimėtojas privalo iš anksto informuoti miesto savivaldybę ir gauti sutikimą bei patikrinti: konkrečios vietos elektros sistemą ir jos patvarumą; vietos dydį; avarinius išėjimus evakuacijos atveju.
        • Jei koncertas vyksta gamtoje / sode, laimėtojas privalo iš anksto informuoti kaimynus ir gauti jų sutikimą, jeigu šis reikalingas ir patikrinti: sodo / lauko dydį; elektros sistemos instaliacijos galimybę; oro sąlygas.
        • Jei koncertas vyksta bendrabučio kambaryje, laimėtojas privalo iš anksto informuoti bendrabučio administraciją, artimiausių kambarių gyventojus ir gauti visų jų sutikimą ir patikrinti: elektros sistemą ir jos patvarumą; bendrabučio kambario dydį; saugumo užtikrinimo galimybes; avarinius išėjimus evakuacijos atveju.
        • Jei pagrindinis prizas yra naudojamas kaip gimtadienio / vestuvių dovana arba šeimos šventėms švęsti, laimėtojas turi patikrinti žmonių skaičių koncerto vietoje; elektros sistemos atsparumą.
      2. Laimėtojas turi nepamiršti, kad renginys turi vykti saugioje ir erdvioje aplinkoje. Bet kuri vieta, į kurią sunku pakliūti, kuri yra pavojinga, kurioje yra per karšta / per šalta, kuri yra ant stogo, kuri yra apleistame pastate, kuri yra ant kelio ir t. t. yra uždrausta.
      3. Dėl konkretesnių koncerto organizavimo aspektų su laimėtoju yra pasirašoma sutartis.
    8. Galimas koncerto atšaukimas
      1. Gali pasitaikyti įvairių priežasčių, dėl kurių suplanuotas koncertas galėtų būti atšauktas ar atidėtas. Šios priežastys:
        • atlikėjas / grupė suserga ir negali atlikti pasirodymo iš anksto sutartu laiku;
        • koncertas lauke negali vykti dėl blogo oro;
        • bet kokia kita priežastis, kuri nepriklauso nuo organizatoriaus;
        • šalies vyriausybei sugriežtinus COVID-19 ribojimus koncerto įvykimas tampa neįmanomas;
        • dėl naujos datos koncertui surengti gali būti tariamasi, remiantis 9.3 punkte nurodytomis sąlygomis.
    9. COVID-19 ribojimai
      1. Kadangi COVID-19 epidemijos grėsmė išlieka, UAB „Sorbum LT“ rekomenduoja riboti koncerto dalyvių sąrašą iki dvidešimties žmonių.
      2. Atlikėjas turi teisę reikalauti, kad laimėtojas ir svečiai laikytųsi COVID-19 ribojimų. Jeigu po pagrįstų pakartotinių atlikėjo prašymų laimėtojas nesutinka pašalinti pažeidimų ir laikytis reikalavimų, atlikėjas turi teisę atsisakyti koncertuoti.
  10. Dalyvių registraciją kampanijoje ir prizų lošimą užtikrins ir garantuos kampanijos organizatoriaus įgaliotasis atstovas UAB „Sorbum LT“, kuris taip pat susisieks su nugalėtojais.
  11. Asmens duomenų tvarkymo tvarka
    1. Asmens duomenys, kuriuos dalyvis teikia per kampaniją, yra saugomi ir tvarkomi UAB „Sorbum LT“ kampanijos tikslais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
    2. Kampanijos dalyvis sutinka, kad UAB „Sorbum LT“ tvarkytų pateiktus duomenis šiais tikslais:
      1. apibendrinti kampanijos rezultatus;
      2. perduoti informaciją UAB „Sorbum LT“ partneriams;
      3. išaiškinti loterijos laimėtojus ir juos informuoti;
      4. skelbti laimėtojo vardą ir pavardę kampanijos interneto svetainėje.
    3. Kampanijos dalyviai turi teisę gauti papildomą informaciją apie UAB „Sorbum LT“ tvarkomus asmens duomenis. Norėdami gauti informacijos, rašykite adresu: infoLT@pepsico.com
    4. Asmens duomenų valdytojas yra UAB „Lithuanian Snacks“, registracijos numeris 111562753, adresas: Panerių g. 37, LT-03209, Vilnius, infoLT@pepsico.com
    5. Surinkti duomenys yra saugomi 1 (vieną) mėnesį nuo kampanijos pabaigos datos arba iki 2023-01-31.
  12. Laimėtojai skelbiami ne vėliau nei iki 8.3 punkte nurodytų datų darbo dienos pabaigos interneto svetainėje www.lays.lt
  13. Laimėtojų vardai ir pavardės interneto svetainėje bus prieinami 2 (dvi) savaites pasibaigus kampanijai, t. y. iki 2023-01-14.
  14. Su laimėtojais susisieks UAB „Sorbum LT“ atstovas registracijos formoje nurodytu el. pašto adresu arba telefonu ir susitars dėl prizo atsiėmimo laiko.
  15. Laimėtas kolonėles ir traškučių dėžes galima atsiimti UAB „Sorbum LT“ biure (J. Jasinskio g. 16G, LT-03163 Vilnius) arba susitarus kitu būdu (pvz., pasinaudojus kurjerio paslauga ar paštomatu). Norėdamas atsiimti prizą, laimėtojas privalo pateikti savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, vairuotojo pažymėjimą) ir užregistruotą pirkimo čekį.
    1. Jeigu laimėtojas nepateikia asmens tapatybę patvirtinančio dokumento ir (arba) pirkimo čekio arba jeigu dokumentuose nurodyti duomenys skiriasi nuo registracijos formoje nurodytų, laimėtojas neturi teisės gauti prizo.
    2. Jei laimėtojas nėra pilnametis, jo prizą gali atsiimti jo atstovas pagal įstatymą, pateikdamas laimėtojo ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, vairuotojo pažymėjimą) ir laimėjusį čekį.
  16. Perduodant prizą, laimėtojas ir kampanijos organizatoriaus įgaliotasis atstovas UAB „Sorbum LT“ pasirašo prizo perdavimo–priėmimo aktą. Pasirašęs aktą laimėtojas neturi teisės kampanijos organizatoriams pareikšti reikalavimų arba skundų.
  17. Kampanijos organizatoriai neatsako už bet kokią žalą, atsiradusią naudojant prizą.
  18. Prizai nekeičiami į kitus prizus ar grynuosius pinigus.
  19. Su prizo atsiėmimu susijusios papildomos išlaidos, kurioms netaikomas šios taisyklės, laimėtojui nekompensuojamos.
  20. Neatiduotas laimėtojui arba neatsiimtas laimėtojo prizas lošiamas iš naujo. Jeigu su prizo laimėtoju nepasiseka susisiekti per 5 darbo dienas, renkamas naujas laimėtojas.
  21. Kampanijos organizatorius neatsako, jeigu kampanijos dalyviai nesilaiko šių taisyklių.
  22. Kampanijos organizatorius neatsako, jeigu kampanijos dalyvis pašalinamas iš kampanijos ir prizas neperduodamas dėl kampanijos taisyklių nesilaikymo, jeigu kampanijos dalyvio pateikti duomenys yra klaidingi arba netikslūs, arba jeigu su dalyviu nepavyksta susisiekti dėl organizatoriams nepriklausančių priežasčių.
  23. Pasireiškus nenugalimos jėgos aplinkybei, kampanijos organizatorius turi teisę kampaniją nutraukti vienašališkai. Tokiu atveju kampanijos organizatorius privalo informuoti Lietuvos vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir žiniasklaidoje paskelbti informaciją apie kampanijos sustabdymą.
  24. Visos su kampanijos organizavimu ir (arba) vykdymu susijusios pretenzijos ir skundai iki 2023 m. sausio 31 d. turi būti pateikti raštu organizatoriui UAB „Sorbum LT“ adresu J. Jasinskio g. 16G, LT-03163 Vilnius arba el. paštu win@sorbum.eu, su raktažodžiu „Lay’s Music 2022“, pridedant pagrįstą skundą ir skundo dokumentų priedus arba jų kopijas.
    1. Vėliau nei 2023-01-31 pateikti skundai nenagrinėjami.
    2. Kampanijos organizatorius į pateiktą skundą atsako raštu per 15 dienų nuo jo gavimo. Jeigu kampanijos organizatorius mano, kad skundas yra pagrįstas, jis skundo pareiškėją informuoja apie skundo patenkinimo eigą ir datą. Jei skundo pateikėjas yra nepatenkintas gautu atsakymu, jis turi teisę įstatymo nustatyta tvarka ginti savo teises ir interesus.
    3. Skundo pateikimo data yra laikoma jo išsiuntimo data.
    4. Skunde būtina nurodyti lošimo dalyvio vardą ir pavardę.
  25. Šiose taisyklėse yra nurodytos kampanijos organizatoriaus, jo atstovų ir dalyvių teisės bei pareigos.
  26. Kampanijos organizatorius įspėja, kad reklaminėje medžiagoje pateikta informacija yra tik informacinio pobūdžio.
  27. Kampanijos organizatorius tvarko duomenis pagal Europos asmens duomenų apsaugos reglamento nuostatas.
  28. Kampanijoje negali dalyvauti UAB „Lithuanian Snacks“ ir UAB „Sorbum LT“ darbuotojai ir jų šeimos nariai.

Daugiau informacijos: https://pepsicoprivacypolicy.com/lt?domain=pepsico.lt