banner-1

Žmonijos tvarumas

Sveiko gyvenimo būdo skatinimas.

„PepsiCo Europe“ skatina žmones gyventi sveikesnį gyvenimą, siūlydama jiems malonų ir sveiką maisto produktų ir gėrimų asortimentą.

Kadangi esame pirmaujanti pramonės šakos įmonė, mūsų atsakomybė yra taip pat rasti pasaulinių problemų, pavyzdžiui, viršsvorio, sprendimus. Siekiant šio tikslo, turime keisti savo produktų asortimentą, įgyvendinti pasaulines iniciatyvas (pavyzdžiui, kalorijų ženklinimą su tikslu geriau informuoti mitybos klausimais), remti fizinį judėjimą propaguojančias programas ir naudoti savo įtakos jėgą, skatinant viešojo ir privačiojo sektorių partnerystę.

Mūsų tikslai ir atsakomybė

2009 metais paskelbėme 11 ambicingų pasaulinių tikslų ir įsipareigojimų, kuriais vadovaujamės savo darbe taip, kad galėtume pagerinti žmonių gerovę tiek išsivysčiusiose, tiek ir besivystančiose šalyse. Savo darbe telkiame dėmesį į produktus ir pagrindines politikos kryptis bei partnerystę, kurios padeda mums spręsti pasaulines mitybos problemas.

Mūsų tikslai yra:

  • Plėsti sudėtyje sveikų ingredientų turinčių gėrimų ir maisto produktų pasirinkimą, kuris prisideda prie sveikesnės mitybos ir gėrimų vartojimo įpročių formavimo.
  • Padidinti nesmulkintų grūdų produktų, vaisių, daržovių, riešutų, sėklų ir mažo riebumo pieno produktų dalį mūsų gaminių asortimente.
  • Iki 2015 metų svarbiausiose produktų platinimą visame pasaulyje apimančiose šalyse, lyginant su 2006 metais, vidutinį natrio kiekį vienai porcijai sumažinti 25%.
  • Iki 2020 metų svarbiausiose produktų platinimą visame pasaulyje apimančiose šalyse, lyginant su 2006 metais, vidutinį sočiųjų riebalų kiekį vienai porcijai sumažinti 15%.
  • Iki 2020 metų svarbiausiose produktų platinimą visame pasaulyje apimančiose šalyse, lyginant su 2006 metais, vidutinį cukraus kiekį vienai porcijai sumažinti 25%.
  • Skatinti žmones priimti pagrįstus sprendimus ir gyventi sveikiau.
  • Iki 2012 metų ant produktų pakuotės nurodyti maisto produktų ir gėrimų kalorijų ir esminių maistinių medžiagų kiekį.
  • Iki 12 metų amžiaus vaikams reklamuoti tik tuos produktus, kurie atitinka mūsų pasaulinius moksliniais tyrimais pagrįstus mitybos standartus.
  • Iki 2012 metų pradinėse ir pagrindinėse mokyklose užbaigti nealkoholinių gėrimų, kuriuose yra vien tikras cukrus, pardavimą.
  • Maisto produktų ir gėrimų produktų asortimente padidinti tų maisto produktų ir gėrimų dalį, kurie leidžia daryti motyvuotus sprendimus, pavyzdžiui, pasirenkant porcijos dydį pagal apskaičiuotą kalorijų kiekį.
  • Aktyviai bendradarbiauti su pasaulio ir vietos partneriais, sprendžiant pasaulines mitybos problemas.