„PepsiCo Europe“ – tai viena pirmaujančių Europoje maisto produktų ir gėrimų bendrovių.
Įdarbindama 60 000 darbuotojų ir turinti beveik 900 milijonų vartotojų, apimanti 11 laiko juostas ir 45
valstybes, bendrovė vykdo savo veiklą, nusidriekusią nuo Rusijos iki Portugalijos ir nuo Turkijos iki Norvegijos.
Beveik 13 milijardų JAV dolerių grynojo pelno gaunanti „PepsiCo Europe“ teikia rinkai daugelį visame
pasaulyje žinomų prekės ženklų, pavyzdžiui, „Quaker Oats“, „Tropicana“, „Gatorade“, „Walkers“, „Lay’s“ ir
„Pepsi-Cola“, taip pat populiarius vietinius prekės ženklus, pavyzdžiui, „Walkers“, „Fruktovy Sad“, „Ya“,
„Tonus“, „Hrusteam“, „Russky Dar“, „Yedigun“, „Alvalle“, „Kas“, „Matutano“, „Benenuts“, „Star Chips“,
„Duyvis“, „Tchudo“, „Domik v Derevne“, „Imunele“, „BioMax“, „Vesely Molochnik“, „Agusha“, „Granfor“, „Lamber“
ir „Sandora“.
Bendrovė „PepsiCo Europe“ turi veiksmingą ir įvairiapusišką produktų asortimentą: ši bendrovė yra
pikantiškų užkandžių gamintojas Nr. 1, sulčių gamintojas Nr. 1, paruoštos arbatos gamintojas Nr. 1,
gaminamos bendradarbiaujant su „Lipton“, kolos gėrimų gamintojas Nr. 2 ir ji yra pirmaujantis pieno
gaminių gamintojas.
Verslo veikloje dėmesys telkiamas į tvarų augimą regione. Bendrovė daro dideles investicijas Rytų Europoje,
todėl ji turi beveik 350 milijonų vartotojų Rusijoje, Rytų Europoje ir Centrinėje Azijoje.
„PepsiCo Europe“ mano, kad planeta turi būti saugoma. Dėl prisiimto įsipareigojimo pasauliniu mastu
bendrovė iki 2015 m., lyginant su 2006 m. duomenimis, ketina vandens naudojimo efektyvumą produkcijos
vienetui padidinti 20%, o energijos vartojimo efektyvumą produkcijos vienetui – 25%.