banner-3

Kampanija baigėsi!

Kampanija baigėsi!


03.05.2021

2021_Lays-Music_Pepsico_web-banner_LIT_(2x)1070x560px
Lay's pristato! Laimėk nepamirštamą privatų Baltojo Kiro arba Baltic Balkan koncertą, kad ir savo namuose! Pirk Lay's, registruok čekį ir laimėk puikius prizus. Sužinok daugiau lays.lt!

  1. Vartotojų kampanija „Lay's Music 2021“ yra Lietuvoje vykdoma kampanija, kurią organizuoja „Lay's“ traškučių platintojas Lietuvoje – UAB „Lithuanian Snacks“ (toliau, „kampanijos organizatorius“), registro numeris 111562753, Panerių g. 37, LT-03209, Vilnius. Loteriją organizuoja UAB „Sorbum LT“, registracijos numeris 125767647, J. Jasinskio g. 16G, LT-03163 Vilnius.
  2. Kampanijos teritorija – visos Lietuvos Respublikos teritorijoje esančios parduotuvės, kuriose yra parduodami kampanijos produktai.
  3. Kampanijoje gali dalyvauti įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojai.
  4. Kampanija vykdoma nuo 2021 m. gegužės 3 d. iki birželio 27 d. (imtinai).
  5. Kampanijoje dalyvauja šie “Lay’s” ir “Lay’s Wavy” produktai:
    • Lay’s Salted 40g - 5900259099273
    • Lay’s Salted 140g - 5900259099433
    • Lay’s Cheese 140g - 5900259098191
    • Lay’s Cheese 215g - 5900259098313
    • Lay’s Grilled Bacon 140g - 5900259111258
    • Lay’s Tomato 140g - 5900259098269
    • Lay’s Tomato 215g - 5900259098344
    • Lay’s Onion 70g - 5900259093127
    • Lay’s Onion 140g - 5900259099358
    • Lay’s Onion 180g – 5900259071194
    • Lay’s Onion 215g - 5900259097125
    • Lay’s Onion 265g - 5900259097248
    • Lay’s Fromage 40g - 5900259099211
    • Lay’s Fromage 70g - 5900259093103
    • Lay’s Fromage 140g - 5900259099396
    • Lay’s Fromage 180g – 5900259071231
    • Lay’s Fromage 215g - 5900259097163
    • Lay’s Fromage 265g – 5900259098368
    • Lay’s Wavy Spring Onion 130g - 5900259104359
    • Lay’s Wavy Sour Cream & herbs 130g - 5900259104199
    • Lay’s Wavy Juicy Tomato 130g - 5900259104212
    • Lay’s MAXX Salsa 130g – 5900259096883
    • Lay’s MAXX Cheese&Onion 130g – 5900259096845
    • Lay’s Strong Chili & Lime 130g – 5900259096821
    • Lay’s Strong Chili & Lime 210g - 5900259097101
    • Lay’s Strong Chili & Lime 265g – 5900259097224
    • Lay’s Creamy Forest Mushroom 140g – 5900259098245
    • Lay’s Barbeque Ribs 140g – 5900259106223
    • Lay’s Piquant Paprika 140g - 5900259099419
    • Lay’s Cheese&Ham 140g – 5900259113986
    • Lay’s Stix Ketchup 140g – 5900259099457
    • Lay’s Spicy Paprika 180g – 5900259071170
    • Lay’s Karbowanie Onion 210g – 5900259097064
    • Lay’s Karbowanie Paprika 210g – 5900259097040
    • Lay’s Oven Baked Salted 125g – 5900259099723
    • Lay’s Oven Baked Yogurt & Herbs 125g – 5900259099709
    • Lay’s Oven Baked Chilli&Lime 125g – 5900259114723
    • Lay’s Oven Baked Chanterelles 125g – 5900259112569
  6. Mažmeninėje prekyboje parduodamų ir kampanijoje dalyvaujančių produktų kiekis nėra ribotas. Atsižvelgiama į pagrįstą paklausą. Prieš arba po šiose sąlygose 4 punkte nurodytos datos parduotuvėse įsigyti „Lay's“ produktai kampanijoje nedalyvauja.
  7. Kampanijos principai
    1. Vartotojas, norėdamas dalyvauti kampanijoje, turi įsigyti „Lay's“ produktų ir užregistruoti pirkimo čekį interneto svetainėjewww.lays.lt.
    2. Registruojant pirkimo čekį interneto svetainėje www.lays.lt, reikia nurodyti kampanijoje dalyvaujančio asmens vardą, pavardę, pirkimo čekio numerį, telefono numerį ir el. paštą. Registracija svetainėje www.lays.ltyra nemokama. Jeigu dalyviui nepasisektų užregistruoti pirkimo čekio numerio, puslapyje pasirodys klaidos pranešimas.
    3. Registruodamas pirkimo čekyje esantį numerį pagal šių taisyklių 7.2 punktą, kampanijos dalyvis prisiima atsakomybę už teisingų asmens duomenų pateikimą ir padarytas klaidas.
    4. Kampanijos dalyvis privalo registruotą pirkimo čekį saugoti iki kampanijos pabaigos, kad galėtų įrodyti kampanijoje dalyvaujančio produkto pirkimo faktą.
    5. Vieną pirkimo čekio numerį per visą kampanijos laiką galima registruoti vieną kartą.
    6. Vienas dalyvis gali registruotis keletą kartų, jeigu kelis kartus perka kampanijoje dalyvaujančius produktus ir kiekvieną kartą registruoja naują čekio numerį.
      1. Jeigu tas pats dalyvis bando vieną pirkimo čekį registruoti keletą kartų ir tokiu būdu stengiasi padidinti savo laimėjimo galimybes, kampanijos organizatoriai gali panaikinti abi registracijas nepranešę dalyviui apie pakartotinį pirkimo čekio registravimą, kad loterija vyktų lygaus ir garbingo dalyvavimo principo pagrindu.
    7. Papildomus prizus laimėję čekiai nedalyvauja pagrindinio prizo lošime. Vienas čekis gali laimėti vieną kartą.
    8. Vienas žmogus gali dalyvauti kelis kartus su skirtingais čekiais.
  8. Prizinis fondas ir lošimų datos
    1. Prizinio fondo vertė yra 6576.00 eurų
    2. Pagrindinis prizas yra privatus vietinio atlikėjo koncertas (vertė 3000.00 €). Laimėtojas gali pasirinkti tarp dviejų atlikėjų: Baltic Balkan arba Baltojo Kiro. Kampanijos organizatoriai taip pat praloš papildomus prizus: 8 (aštuoni) Sony Extra Bass muzikos sistemos GTK-XB8 su Bluetooth (vertė 272.00 €) ir 40 (keturiasdešimt) Lay’s Salted traškučių dėžių (dėžės vertė 35 €).
    3. Lošimų datos:
      1. 2021-05-10 12:00 bus išloštos 5 dėžės Lay’s Salted traškučių ir 1 Sony muzikinė sistema. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. gegužės 3 d., 00:00:00 val. iki 2020 m. gegužės 9 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      2. 2021-05-17 12:00 bus išloštos 5 dėžės Lay’s Salted traškučių ir 1 Sony muzikinė sistema. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. gegužės 10 d., 00:00:00 val. iki 2020 m. gegužės 16 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      3. 2021-05-24 12:00 bus išloštos 5 dėžės Lay’s Salted traškučių ir 1 Sony muzikinė sistema. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. gegužės 17 d., 00:00:00 val. iki 2020 m. gegužės 23 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      4. 2021-05-31 12:00 bus išloštos 5 dėžės Lay’s Salted traškučių ir 1 Sony muzikinė sistema. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. gegužės 24 d., 00:00:00 val. iki 2020 m. gegužės 30 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      5. 2021-06-07 12:00 bus išloštos 5 dėžės Lay’s Salted traškučių ir 1 Sony muzikinė sistema. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. gegužės 31 d., 00:00:00 val. iki 2020 m. birželio 6 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      6. 2021-06-14 12:00 bus išloštos 5 dėžės Lay’s Salted traškučių ir 1 Sony muzikinė sistema. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. birželio 7 d., 00:00:00 val. iki 2020 m. birželio 13 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      7. 2021-06-21 12:00 bus išloštos 5 dėžės Lay’s Salted traškučių ir 1 Sony muzikinė sistema. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. birželio 14d., 00:00:00 val. iki 2020 m. birželio 20 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      8. 2021-06-28 12:00 bus išloštos 5 dėžės Lay’s Salted traškučių ir 1 Sony muzikinė sistema. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. birželio 21 d., 00:00:00 val. iki 2020 m. birželio 27 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai.
      9. 2021-06-28 12:00 bus išloštas pagrindinis prizas. Lošime dalyvauja visi nuo 2021 m. gegužės 3 d., 00:00:00 val. iki 2020 m. gegužės 27 d., 23:59:59 val. registruoti čekiai (išskyrus čekius laimėjusius papildomus prizus). Pagrindinis prizas yra privatus pasirinkto atlikėjo koncertas (Baltic Balkan arba Baltasis Kiras).
  9. Pagrindinis prizas
    1. Pagrindinis prizas yra privatus garsaus vietinio atlikėjo koncertas (vertė 3000.00 €). Laimėtojas gali pasirinkti tarp dviejų atlikėjų: Baltic Balkan arba Baltojo Kiro.
    2. Paskelbus kampanijos pagrindinio prizo laimėtoją, jis/ji turi per vieną mėnesį apsispręsti, kurio atlikėjo pasirodymą norėtų pamatyti. Laimėtas renginys turi įvykti per vienerius metus nuo laimėtojo paskelbimo (tikslus laikotarpis per kurį turi įvykti koncertas yra nuo 2021-06-28 iki 2022-06-28). Tarp koncerto datos pasirinkimo ir galutinės koncerto datos turėtų būti bent 1 (vieno) mėnesio tarpas.
    3. Koncerto data turi būti sutarta tarp atlikėjo ir laimėtojo. Abi pusės turi teisę siūlyti tinkamą koncerto datą 3 (tris) kartus ir turi teisę atmesti kitos pusės pasiūlymą 2 (du) kartus. Siekiant išvengti abejonių, jeigu laimėtojas pasiūlė 3 (tris) galimas koncerto datas, atlikėjas turi sutikti su bent 1 (viena) iš jų.
    4. Visos laimėtojo pasiūlytos datos negali būti tame pačiame kalendoriniame mėnesyje ir turi būti paskirstytos per susitarimo laikotarpį.
    5. Į pagrindinį prizą įeina:
      • vienos valandos trukmės pasirinkto atlikėjo koncertas;
      • visa atlikėjui reikalingą įranga (šviesos, techninė įranga, instrumentai);
      • atlikėjo transportas;
      • papildomi Lay’s produktai;
      • pilnas valandos trukmės koncerto įrašas, kuris vėliau (su laimėtojo sutikimu) būtų naudojamas PepsiCo socialinių tinklų paskyrose.
    6. Visą kitą, kas nebuvo įvardinta aukščiau esančiame punkte, yra laimėtojo atsakomybė. Į tai įeina:
      • renginio vieta;
      • koncerto dalyviai;
      • apsauga;
      • papildomas maitinimas;
      • visi kiti dalykai, kurie laimėtojui atrodo reikalingi..
    7. Koncerto vieta
      1. Koncertas turi vykti laimėtojo namų šalies teritorijoje. Kaip galimas koncerto vietas, laimėtojas gali siūlyti savo butą, namus, sodybą, sodą, savo miesto sceną, ar panašią vietą. Visos galimos vietos turi būti patvirtintos iš anksto su atlikėjo ir PepsiCo komandomis. Tam tikros aplinkybės turi būti peržiūrėtos ir išsiaiškintos iki koncerto, priklausomai nuo renginio vietos ypatumų:
        • Jei koncertas vyksta bute, laimėtojas privalo iš anksto informuoti kaimynus ir gauti jų sutikimą. PepsiCo komanda turi patikrinti: elektros sistemą ir jos patvarumą; buto dydį; avarinius išėjimus evakuacijos atveju;
        • Jei koncertas vyksta name, laimėtojas privalo iš anksto informuoti kaimynus ir gauti jų sutikimą. PepsiCo komanda turi patikrinti: elektros sistemą ir jos patvarumą; namo dydį; avarinius išėjimus evakuacijos atveju;
        • Jei koncertas vyksta sodyboje, laimėtojas privalo iš anksto informuoti kaimynus ir gauti jų sutikimą. PepsiCo komanda turi patikrinti: elektros sistemą ir jos patvarumą; sodybos dydį; avarinius išėjimus evakuacijos atveju;
        • Jei koncertas vyksta viešoje scenoje/kultūros namuose, laimėtojas privalo iš anksto informuoti miesto savivaldybę ir gauti sutikimą, bei suderinti tai su PepsiCo komanda. PepsiCo komanda turi patikrinti: konkrečios vietos elektros sistemą ir jos patvarumą; vietos dydį; avarinius išėjimus evakuacijos atveju;
        • Jei koncertas vyksta gamtoje/sode, laimėtojas privalo iš anksto informuoti kaimynus ir gauti jų sutikimą, jeigu šis reikalingas. PepsiCo komanda turi patikrinti: sodo/lauko dydį; elektros sistemos instaliacijos galimybę; oro sąlygas;
        • Jei koncertas vyksta bendrabučio kambaryje, laimėtojas privalo iš anksto informuoti bendrabučio administraciją, artimiausių kambarių gyventojus ir gauti visų jų sutikimą. PepsiCo komanda turi patikrinti: elektros sistemą ir jos patvarumą; bendrabučio kambario dydį; avarinius išėjimus evakuacijos atveju;
        • Jei pagrindinis prizas yra naudojamas kaip gimtadienio/vestuvių dovana arba šeimos šventėms švęsti, laimėtojas kartu su PepsiCo komanda turi patikrinti žmonių skaičių koncerto vietoje; elektros sistemos atsparumą;
      2. Laimėtojas turi nepamiršti, kad renginys turi vykti saugioje ir erdvioje aplinkoje. Bet kuri vieta, į kurią sunku pakliūti, kuri yra pavojinga, kurioje yra per karšta/per šalta, kuri yra ant stogo, kuri yra apleistame pastate, kuri yra ant kelio ir t.t. yra uždrausta.
    8. Koncerto atšaukimas
      1. Gali pasitaikyti įvairios priežastys dėl kurių suplanuotas koncertas galėtų būti atšauktas, ar atidėtas. Šios priežastys:
        • atlikėjas/grupė suserga ir negali atlikti pasirodymo iš anksto sutartu laiku;
        • koncertas lauke negali vykti dėl blogo oro;
        • bet kokia kita priežastis, kuri nepriklauso nuo organizatoriaus;
        • šalies vyriausybei sugriežtinus COVID-19 ribojimus koncerto įvykimas tampa neįmanomas.
      2. Jeigu konkrečiai sutarta koncerto data atšaukiama dėl nacionalinių ribojimų. laimėtojas gaus papildomus 12 mėnesių koncerto organizavimui, koncertas turi įvykti per ateinančius metus.
    9. COVID-19 ribojima
      1. Kadangi COVID-19 epidemijos grėsmė išlieka, PepsiCo reikalauja riboti koncerto dalyvių sąrašą iki dvidešimties žmonių. Kaip aprašyta 9.6.2. punkte, koncerto atšaukimas, ar atidėjimas yra tikėtinas, kai šalies vyriausybė įveda griežtesnius COVID-19 ribojimus. Tokiu atveju PepsiCo gauna papildomus 12 mėnesių pasirodymo organizavimui, koncertas turi įvykti per ateinančius metus.
      2. Atlikėjas turi teisę reikalauti, kad laimėtojas ir svečiai laikytųsi COVID-19 ribojimų. Jeigu po pagrįstų, pakartotinių, atlikėjo prašymų laimėtojas nesutinka pašalinti pažeidimų ir laikytis reikalavimų, atlikėjas turi teisę atsisakyti koncertuoti.
  10. Dalyvių registraciją kampanijoje ir prizų lošimą užtikrins ir garantuos kampanijos organizatoriaus įgaliotasis atstovas UAB „Sorbum LT“, kuris taip pat susisieks su nugalėtojais.
  11. Asmens duomenų tvarkymo tvarka
    1. Asmens duomenys, kuriuos dalyvis teikia kampanijos metu, yra saugomi ir tvarkomi UAB „Sorbum LT“ kampanijos tikslais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
    2. Kampanijos dalyvis sutinka, kad UAB „Sorbum LT“ tvarkytų pateiktus duomenis šiais tikslais:
      1. apibendrinti kampanijos rezultatus;
      2. perduoti informaciją UAB „Sorbum LT“ partneriams;
      3. išaiškinti loterijos laimėtojus ir juos informuoti;
      4. skelbti laimėtojo vardą ir pavardę kampanijos interneto svetainėje.
    3. Kampanijos dalyviai turi teisę gauti papildomą informaciją apie UAB „Sorbum LT“ tvarkomus asmens duomenis. Norėdami gauti informacijos, rašykite adresu: infoLT@pepsico.com
    4. Asmens duomenų valdytojas yra UAB „Lithuanian Snacks“, registracijos numeris 111562753, Adresas: Panerių g. 37, LT-03209, Vilnius, infoLT@pepsico.com
    5. Surinkti duomenys yra saugomi 2 (dvi) savaites nuo kampanijos pabaigos datos arba iki 2021-07-11.
  12. Laimėtojai skelbiami ne vėliau nei iki 8.2 ir 8.3 punktuose nurodytų datų darbo dienos pabaigos interneto svetainėje www.lays.lt
  13. Laimėtojų vardai ir pavardės interneto svetainėje bus prieinami 2 (dvi) savaites pasibaigus kampanijai, t.y. iki 2021-07-11.
  14. Su laimėtojais susisieks UAB „Sorbum LT“ atstovas registracijos formoje nurodytu el. pašto adresu arba telefonu ir susitars dėl prizo atsiėmimo laiko.
  15. Laimėtą prizą galima atsiimti UAB „Sorbum LT“ biure (J. Jasinskio g. 16G, LT-03163 Vilnius). Norėdamas atsiimti prizą, laimėtojas privalo pateikti savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, vairuotojo pažymėjimą) ir užregistruotą pirkimo čekį.
    1. Jeigu laimėtojas nepateikia asmens tapatybę patvirtinančio dokumento arba jeigu dokumentuose nurodyti duomenys skiriasi nuo registracijos formoje nurodytų, laimėtojas neturi teisės gauti prizo.
    2. Jei laimėtojas nėra pilnametis, jo prizą gali atsiimti jo atstovas pagal įstatymą, pateikdamas laimėtojo ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, vairuotojo pažymėjimą) ir laimėjusį čekį.
  16. Perduodant prizą, laimėtojas ir kampanijos organizatoriaus įgaliotasis atstovas UAB „Sorbum LT“ pasirašo prizo perdavimo-priėmimo aktą. Po akto pasirašymo laimėtojas neturi teisės kampanijos organizatoriams pareikšti reikalavimų arba skundų.
  17. Kampanijos organizatoriai neatsako už bet kokią žalą, atsiradusią prizo naudojimo metu.
  18. Prizai nekeičiami į kitus prizus ar grynuosius pinigus.
  19. Su prizo atsiėmimu susijusios papildomos išlaidos, kurioms netaikomas šios taisyklės (pavyzdžiui, transporto ar skambinimo išlaidos), laimėtojui nekompensuojamos.
  20. Neatiduotas laimėtojui arba neatsiimtas laimėtojo prizas lošiamas iš naujo. Jeigu su prizo laimėtoju nepasiseka susisiekti per 5 darbo dienas, renkamas naujas laimėtojas.
  21. Kampanijos organizatorius neatsako, jeigu kampanijos dalyviai nesilaiko šių taisyklių.
  22. Kampanijos organizatorius neatsako, jeigu kampanijos dalyvis pašalinamas iš kampanijos ir prizas neperduodamas dėl kampanijos taisyklių nesilaikymo, jeigu kampanijos dalyvio pateikti duomenys yra klaidingi arba netikslūs, arba jeigu su dalyviu nepavyksta susisiekti dėl organizatoriams nepriklausančių priežasčių.
  23. Pasireiškus nenugalimos jėgos aplinkybei, kampanijos organizatorius turi teisę kampaniją nutraukti vienašališkai. Tokiu atveju kampanijos organizatorius privalo informuoti Lietuvos vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir žiniasklaidoje paskelbti informaciją apie kampanijos sustabdymą.
  24. Visos su kampanijos organizavimu ir (arba) vykdymu susijusios pretenzijos ir skundai turi būti pateikti raštu organizatoriui UAB „Sorbum LT“ adresu J. Jasinskio g. 16G, LT-03163 Vilnius arba el.paštuwin@sorbum.eu, su raktažodžiu „Lay's Music 2021“, pridedant pagrįstą skundą ir skundo dokumentų priedus arba jų kopijas.
    1. Vėliau nei 2021-07-27 pateikti skundai nenagrinėjami.
    2. Kampanijos organizatorius į pateiktą skundą atsako raštu per penkiolika dienų nuo jo gavimo. Jeigu kampanijos organizatorius mano, kad skundas yra pagrįstas, jis skundo pareiškėją informuoja apie skundo patenkinimo eigą ir datą. Jei skundo pateikėjas yra nepatenkintas gautu atsakymu, jis turi teisę įstatymo nustatyta tvarka ginti savo teises ir interesus.
    3. Skundo pateikimo data yra laikoma jo išsiuntimo data.
    4. Skunde būtina nurodyti lošimo dalyvio vardą ir pavardę.
  25. Šiose taisyklėse yra nurodytos kampanijos organizatoriaus, jo atstovų ir dalyvių teisės bei pareigos.
  26. Kampanijos organizatorius įspėja, kad reklaminėje medžiagoje pateikta informacija yra tik informacinio pobūdžio.
  27. Kampanijos organizatorius tvarko duomenis pagal Europos asmens duomenų apsaugos reglamento nuostatas. Daugiau informacijos:https://pepsicoprivacypolicy.com/lt?domain=pepsico.lt